פתח סרגל נגישות accessibility

כלי נגישות

אנחנו פה כדי לעזור

אחריות בסיסית ושירות אחריות מורחבת – ההבדלים והיתרונות

כולנו קונים מכשירים חשמליים לבית. זה יכול להיות מיקסר חשמלי, מכונת כביסה, פן לשיער או אפילו מכונת קפה. בכל מקרה תמיד ניתקל בניירות השונים אשר מקנים לנו אחריות של היבואן שבמקרים רבים תרגיע אותנו ונרגיש בטוחים לגמרי בקניה שלנו.

אז מה באמת נותנת לנו האחריות של היבואן לטלפון החדש שזה עתה קנינו?

להלן מספר הבדלים חשובים שכדאי לדעת בנושא זה:

  • אחריות היבואן כוללת רק תקלות חשמליות שונות, וגם אז יש להוכיח שנהגנו במכשיר באופן סביר.
  • התקלות החשמליות הן אמנם נוטות לקרות יותר מאשר שברים וקורוזיה, תקלות אשר לא נכללות באחריות היבואן הן יקרות יותר לתיקון.
  • אחריות מורחבת היא משתלמת יותר ושווה להשקיע בה עוד תוספת של כסף.

בטבלה הבאה תוכלו לראות בצורה קלה את ההבדלים בין אחריות יבואן לשירות האחריות המורחבת של GetCell

 

סוגי תקלות אחריות יבואן שירות אחריות מורחבת של GetCell
תקלות חשמליות V V
נזק למיקרופון/ספיקר V
תקלות קליטה V V
נזק פיזי (שבר במסך) V
ניקוי קורוזיה V
נזק לשקע טעינה V
נזק במצלמה V
*גניבה V
*אובדן V

 

 

לסיכום, בקנייה של כל מוצר חשמלי חדש כדאי להבין שישנו סיכוי לתקלה כלשהי, ועל כן כדאי להרחיב את האחריות ולעזוב את החנות בראש שקט ורגוע.

ב-GetCell תוכלו לקבל את הכיסוי המלא עבור נזק אפשרי שיכול להיגרם למכשיר הסלולרי שלכם כולל שברים שונים ותיקוני תוכנה וחשמל שונים.

*בהתאם לתנאי השירות