פתח סרגל נגישות accessibility

כלי נגישות

אנחנו פה כדי לעזור

היתרונות של שירות תיקונים מורחב לסמארטפון

תתחדשו! רכשתם בזה הרגע מכשיר טלפון חדש וגם קיבלתם אחריות בסיסית ברגע הקניה. אנו בטוחים שאתם יודעים שהמכשיר החדש שרכשתם זה עתה דורש תחזוקה שוטפת בדומה לרכב שלכם. נכון, אינכם צריכים להחליף שמן ולבדוק את הצמיגים אך חשוב להמשיך ולטפל במכשיר לאורך חייו ובכל מקרה ייחודי כגון מגע עם מים (קורוזיה) או כאשר אחד מהשקעים מתחיל להיות רפוי או פשוט מפסיק לתפקד.

תיקונים במעבדת טלפונים סלולריים כאשר מכשיר הטלפון החכם מתחיל לעבוד לאט או מתגלה בו תקלה טכנית אינם זולים. מרבית התקלות המשמעותית לא נכללות בשירות האחריות הבסיסית שקיבלתם ביום רכישת המכשיר וחשוב לדעת זו. לעתים תדרשו להיפרד ממאות שקלים רק על מנת לתקן נזק פיזי במצלמה או בשקע הטעינה. למרבה המזל ניתן לרכוש היום שירות תיקונים מורחב לסמארטפון, המופעלת (בדומה לתוכנית ביטוח) כאשר אחד המקרים המוזכרים בתוכנית התרחש חלילה.

אילו מקרים מכוסים בשירות התיקונים המורחב?

האחריות המורחבת מעניקה לכם החזר חלקי או מלא על המכשיר או התיקון במקרים שונים כמו: נזק פיזי למסך (סדוק או שבור), ניקוי של חלודה, נזק כלשהו למצלמה הקדמית או האחורית, נזק לשקע הטעינה או השקע אליו נכנסת האוזנייה ואפילו כיסוי חלקי במקרה של אובדן או גניבת המכשיר.

האם יצרני המכשיר אינם מעניקים אחריות כנגד מקרים אלה?

למרבה הצער למכשירי הטלפון החכמים אחריות בסיסית מאד המוענקת לא על ידי יצרני המכשירים אלא על ידי היבואנים שלו. האחריות מתמקדת בחלק מהתקלות החשמליות או במקרה שאין קליטה למכשיר. התקלות האחרות אינן מכוסות במסגרת האחריות הבסיסית משום שהתקלות השונות מוגדרות כאחריות המשתמש. לדוגמה, שקע טעינה שנפגע בעקבות פגיעה במכשיר או הכנסה של התקע בצורה לא זהירה עשוי לגרום לתקלה שהיבואן יגדיר שנגרמה בעקבות שימוש לא זהיר במכשיר.

מגוון המסלולים הנוחים שלנו ב- GetCell:

GetBasic – המסלול הבסיסי ביותר שפשוט מרחיב וממשיך את האחריות הבסיסית שלכם לשנה נוספת. בעלות חודשית של 10 שקלים בלבד תקבלו תמיכה במגוון תקלות חשמליות ללא תשלום השתתפות עצמית.

 

GetValue – תוכנית הדגל שלנו המעניקה לכם ראש שקט בעלות חודשית של 19.90 ₪ בלבד. תקלות חשמליות, נזק למיקרופון או הספיקר, תקלות קליטה, נזק פיזי כגון שבר במסך, ניקוי קורוזיה אם המכשיר נפל למים, נזק לשקע טעינה, נזק למצלמה ותקלות רבות נוספות, הכול נכלל בתוכנית עם השתתפות עצמית נמוכה התלויה בסוג המכשיר שלכם. התוכנית גם מעניקה לכם החזר כספי בגובה עד 40% מעלות המכשיר במקרים של אובדן, גנבה או נזק מוחלט.

 

GetPremiumתוכנית המיועדת לאנשים המעוניינים להוריד את עלות ההשתתפות העצמית כנגד עליה קטנה בעלות החודשית. תוכנית זו מתאימה במיוחד לעסקים או לבעלי מכשירים רבים כגון משפחות גדולות. בעלות של 25-59 ₪ לחודש, תלוי בסוג המכשיר שלכם, תקבלו את אותם כיסויים כשל תוכנית GetValue אך עם השתתפות עצמית נמוכה יותר.

לסיכום,

אחריות מורחבת למכשירי טלפון חכמים מאפשרת לכם לתכנן מראש את העלויות העתידיות של תיקון המכשיר הנייד שלכם במקרה של נזקים למסך או לשקעים השונים במכשיר, כמו גם נזקים למצלמה. כאשר מתרחש נזק כזה לא תדרשו לשלם סכום גבוה על מנת לתקנו ותוכלו לחזור במהרה הביתה עם מכשיר עובד. כפי שקל יותר לתקן את מוצרי החשמל הנמצאים באחריות על ידי היצרן מבלי לשלם הון, כך גם הטלפון הנייד שלכם זוכה לכיסוי נכבד לשלל תקלות.

 

רוצים להכיר יותר לעומק את המסלולים שלנו ולקבל מידע מקצועי מנציג שירות?

לחצו על הלינק כאן ובחרו את המסלול שמעניין אותכם, לאחר מכן השאירו לנו פרטים בטופס שייפתח ואנו נחזור אליכם בהקדם.